.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با انتقاد از اداره کل آموزش و پرورش مازندران ؛
هشدار فرماندار چالوس درخصوص کمبود معلم به عنوان چالش جدی !
شمال نیوز : سرپرست فرمانداری چالوس گفت : کمبود معلم در این شهرستان باوجود بازگشایی مدارس از اول مهرماه به یک چالش جدی در برخی مدارس و آموزش و پرورش منطقه تبدیل شده است.
هشدار فرماندار چالوس درخصوص کمبود معلم به عنوان چالش جدی !

به گزارش شمال نیوز، رستم زرودی در نشست اخیر شورای اداری شهرستان چالوس افزود : با گذشت بیش از سه هفته از آغاز بازگشایی مدارس اما در برخی از واحدهای آموزشی گزارش شده که کمبود معلم وجود دارد تا جایی که در این واحدهای آموزشی برای جبران این کمبود، مدیران و معاونان مدارس پای کار آمده اند.

 

وی ادامه داد: تداوم این وضعیت سبب اُفت تحصیلی دانش آموزان می شود که اداره کل آموزش و پرورش مازندران باید در این حوزه تدابیری بیندیشد.

 

مازندران بیش از نیم میلیون دانش آموز دارد که در سه هزارو ۹۰۰ مدرسه تحصیل می کنند.

 

آموزش و پرورش مازندران دارای ۳۷ هزار و ۴۰۰ نیروی انسانی است که از این تعداد ۲۴ هزار و ۳۰۰ نفر معلم و بقیه در مجموعه اداری و خدماتی هستند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسن 29 مهر 1402
با عرض سلام و احترام
با توجه به اینکه همه ساله با کمبود معلم در سراسر کشور و در شهرستان ها مواجه هستیم به چه دلیلی وزارت خانه ها موافقت می کنند معلم های را در پست های فرمانداری و معاونین فرماندار و بخشداران و معاونین استانداری ها استفاده کنند .
شهروند چالوسی 29 مهر 1402
سلام متاسفانه خیلی از کلاسهای درس استان با گذشت یکماه از شروع مدرسه خالی می باشد و جناب کمالی از اتاق خود خارج نمی شود که مبادا کسی جای اورا بعد از 38 سال بگیرد لعنت خدا بر برخی نمایندگان بی عرضه که با کج فهمی هایشان همه چیز در استان به گند کشیدند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.218 seconds.